Chapter two.

I detta inlägget vill jag verkligen be om ursäkt till alla som läst mina inlägg. Jag är hemskt ledsen och förstår nu att allt jag skrev var dumt. De kommentarer jag fått har tagit så hårt på mig att jag mått dåligt hela dagen. Förlåt mig så hemskt mycket..

Nej, jag bara skämtar med er! Haha, kommentarerna jag fick utav er fick mig på väldigt bra humör. Om ett gott skratt förlänger livet så tror jag fan att jag förlängde mitt med en jävla bit. Jag tackar er alla för era gulliga och söta kommentarer. Särskilt er som verkar ha blivit förbannade på mig. Haha, den bästa utav dem alla var från "tönten", som skrev "sug en kuk och dö", haha. Roligt också att alla är anonyma, vilket är ganska intressant. Man vill inte ge ut sitt namn och stå för vad man säger. Men sin åsikt måste man bara lägga till. Haha, helt jävla underbart att människor kan ta illa upp för något som en annan person skrivit på internet. Det faktum får mig och mitt leende att funderar över hur långt åt helvete det har gått för mänskligheten.

Roligare blir det också! Jag tror nämligen att Sopfitta, sopa, sopa, du är trög och du är trög är samma person. Om ni tittar på tiden då dessa personer skrivit kommentarerna så skiljer det sig inte mycket alls tiden. Det kan antligen vara en person eller tre personer som t.ex. lanar. För de namnen jag nyss uppgav, har nästan skrivit in exakt samma hotmail. Första har [email protected], den andre har [email protected] och till sist [email protected]. Underbart att den personen, eller dem. Sitter och skriver att jag inte har något liv när personen själv suttit och bombat kommentarer på inlägg som han/hon eller dem verkat ta illa upp på. Haha, underbart ironiskt måste jag säga! Kreativiteten är inte heller så stor om man inte kan komma på andra email-adresser än de som använts. Stavningen är inte heller något vidare, haha. Ja, ni som vill kan ju kolla in deras stavningar här nedan. Tänkte inte göra något stort av detta, utan mer tacka för era gulliga kommentarer. Blev varm i kroppen och skratten gjorde hela min dag. Och snälla, stava bättre så jag kan läsa dem riktigt nästa gång.

/Rrobin 


Kommentarer
Postat av: björne

haha:D

2009-09-03 @ 21:11:48
Postat av: Kappe

Jag tycker att du kan suga en kuk och dö , hahahhahah ^^

2009-09-05 @ 00:53:37
Postat av: tönten

ärligt, nu kan du ju suga en kuk och dö.. säg fel ord till mig ute och du ligger, ta detta på allvar =)

2009-10-04 @ 12:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0